Bestelling & Levering

Bestelling en Levering

Om ervoor te zorgen dat we eerlijke prijzen kunnen vragen voor onze onze mutsen hebben wij ervoor gekozen om de artikelen direct vanuit de werkplaatsen te versturen. Hierdoor kunnen wij enorm besparen op transport-, opslag-, en verpakkings- en verzendkosten en de producten aanbieden tegen een eerlijke prijs.

Doordat wij de producten direct vanuit leverancier versturen op de dag dat jij besteld, hebben wij een gemiddelde levertijd van 7-12 werkdagen.

LET OP: Net als veel andere webwinkels is het extra druk voor ons en kunnen er vertragingen optreden door de corona crisis. Houdt hier rekening mee bij het bestellen. Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.

 

 

English:

In order to ensure that we can charge fair prices for our our products, we have chosen to ship the items directly from our suppliers. This allows us to save enormously on transport, storage, packaging and shipping costs and to offer the products at a fair price.

Because we ship the products directly from the supplier on the day you order, we have an average delivery time of 7-12 working days.

IMPORTANT: Like many other online stores, we are extra busy and there may be delays due to the COVID-19 outbreak. Please take this into account when ordering. We will do our best to deliver your order as soon as possible.

 

 

Altijd GRATIS verzending

Wij nemen de verzendkosten van iedere bestelling voor eigen rekening. Al onze producten worden 100% GRATIS bij jou thuis afgeleverd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid nodig.

 

Volg je bestelling

Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst kun je een paar dagen eenvoudig bekijken wanneer je pakket ongeveer arriveert. Je ontvangt per mail je persoonlijke tracking code waarmee je via onze tracking partner ParcelsApp je bestelling kunt volgen.

Klik hier om je bestelling te volgen >>

 

Vragen over je bestelling?

Heb je vragen over je bestelling? De kans is heel groot dat je niet de eerste bent met deze vraag. Kijk daarom eerst even op de Veelgestelde Vragen pagina of jouw vraag er tussen staat. Daarnaast kun je altijd een mailtje sturen naar info@mirabellashopping.nl.

 

 

Vermist pakketje?

Het komt helaas wel eens voor dat er iets fout gaat met een zending. Bij een zoekgeraakte zending bieden wij een passende oplossing aan door de bestelling opnieuw te verzenden. Het is in dat geval niet mogelijk om te je bestelling te refunden, maar we sturen je altijd je bestelling kosteloos en geheel gratis opnieuw op. Mocht het niet mogelijk zijn om een artikel opnieuw te leveren dan zullen wij een cadeaukaart van het totaalwaarde aanbieden. Laat het ons weten als je pakketje zoek is geraakt volgens de tracking en wacht altijd af op onze instructies voordat je actie onderneemt.